Geram Dengan Perangai Orang

Sakit hati tak de la melampau sangat tapi tolong la respek orang lain kalau nak kita direspek. Tunjuk kanlah kematangan kita kalau dah rasa diri lebih bagus dari orang lain. Ini tak lagi ditambah perbuatan yang bodoh. Tambah la bodoh. Sori la ni nak citer pasal tempat kerja. Gaji bulan lepas dah masuk, merungut sebab dapat sikit. Kalau kerja part time kan boleh kira gaji sendiri, ap guna belajar matematik kat sekolah. Darab tambah xpandai. Bila merungut, xmasuk kerja alasan baik xmasuk kerja gaji pun sikit. Alahai BODOH nyer. Bila xmasuk kerja. Orang lain kerja lebih masa. Gaji pun up la sikit. Mula la merungut pengurus tak adil sebab kira gaji tak pandai. Orang yang pengurus suka gaji tinggi. Alahai BODOH nyer. Dah la tak masuk kerja, hostel sesuka hati jer kuar masuk. Geram nya dengan perangai camni. Tak reti dan BODOH. Terlalu ikot kawan.
Post a Comment

Ratings and Recommendations by outbrain