Keuntungan jualan emas Maybank - pertama kali.

Hari ni dengan semangat nye ak bangun awal pagi, pas solat subuh tak tidor dah...Excited nak tengok kenaikan emas untuk hari ni, sebab ak nak jual sikit emas ak. Saje nak tahu proses die, dan nak merasa keuntungan yang ak dapat.

Tak de la banyak mana pun, 5g jer ak jual. Dah ak belinyer sikit. Bila kira2 ak boleh dapat untung RM40 dari ak beli 17hb April hingga 26 Ogos 2013. Rasa2 korang la, berbaloi tak? Memang nampak sikit pastu tak berbaloi kn?? Maknanya satu bulan = RM10. Mari kita buat perbandingan :

So, apa pendapat korang? Mana untung ek? ASB pun ak labur, emas pun ak labur.....(^_^)...

Post a Comment

Ratings and Recommendations by outbrain