Hanger plastik or hanger dawai?

Salam,
Pagi2 camni terasa sayu plak bila pikir masa silam. Hohoho, tak delah silam paling2 pun masa kecik2 dulu. Korang mesti pernah merasa kene pukul dek mak ayah korang kan? Erm korang kene pukul pakai apa? Rotan? Hanger? kalau hanger plastik ker dawai halus? Mana paling sakit? Dan kenapa korang kene pukul?

Masa kecik2 dulu aku biasa dengan hanger dawai. Bapoklah sakitnyer. Memang berkesanlah sampai jadi manusia aku sekarang ni. Dulu2 hanger dawai la yang paling aku takot. Sakit woooo, menusuk tulang aku. Banyak pahala mak ayah aku dapat sebab pukul anak sampai jadi berguna camni. Owh lupa, masa kecik lu...Mak aku suka cubit, mak ai bisa tol cubit. Cubit kat paha, masa tu paha slim ag...Tu yang sedap kene cubit. Kalau banding sekarang, lenguh gak nak cubit. hahahaha.

Hebatkan hanger ni. Bukan setakat untuk sangkut baju tapi alat untuk merotan. Sekarang masih wujud ker budaya merotan anak? kalau rotan pun pakai apa? Korang pernah kene rotan? Tak pun tengok orang kene rotan?



LogaMaya
Post a Comment

Ratings and Recommendations by outbrain