Kembali berblog semula....

salam,

Apa kabo? awk..awk..ok? sy ok jer...awk..awk sihat? sy sihat jer? awk...awk...camner sekarang? sy ok jer...pada awk2 semua...sy seronok sangat sebab dah habis belajar....sekarang tiba masa mencari kerja plak...awk..awk..sy nak tanya lah...mana patut sy pilih....kerja kerajaan or swasta....sy nak kerja sangat ni semestinya sy masuk kerja 1hb July ni....dh terdesak nak kn pengalaman dn yang paling penting duit.....

sy ni bukan lah kategori bijak pandai tp mampu lah untuk berkerja....pandai menggunakan komputer....hahahaha...itu sudah semestinya kan. semua orang pandai gunakan komputer.....tipulah tak pandai....dak kecik pun bijak sungguh bermain grand theft auto....makna nyer pandai gak lah dengan penggunaan komputer ni....

jadi tak perlulah membazir duit hantar anak ke pusat tuisyen belajar komputer sebab nyer bila masuk U jer automatik pandai bab2 komputer......ok...awk2 semua ucaplah selamat kembali pada sy...yea...



LogaMaya
Post a Comment

Ratings and Recommendations by outbrain