Ciuman paling menarik apabila kita menciumi orang yang kita sayang dan dia membuka mata?

Salam,
Terima kasih kerana menyinggah ke blog maya yang tak seberapa ni. Maya rasa nak bukak citer sikit pasal cium. Boleh kan??? Semua pasti pernah bercium kan? Tak kisah la pernah merasai sendiri atau pernah tengok kat kaca tv. Tajuk di atas agak pelik kan? Kenapa yek? Maya berkata2 macam tu?

Urm, ok! Macam ni, kalau pada mereka yang pernah cium atau dicium lah kan. Korang perasan tak orang yang korang cium tu bukak mata or tutup mata? Kalau korang cium bukak mata konfirm lah korang tau pasangan korang bukak mata. kan..kan..kan..Tapi korang tau tak? Disebalik bukak mata or tutup mata masa cium? Urm, ini teori Maya yea.....Kalau tercilok sorilah...Teori Maya kuat mengatakan orang yang bercium bukak mata adalah orang pertama kali bercium....Or dengan kata lain "first kiss"....Betul tak Teori Maya?

Tak tau lah...Maya terlalu banyak tengok drama2 dan movie2...Tu yang terfikir teori ni. Urm, andailah Maya salah buat teori....betulkan lah sebab teori yang benar ialah apabila ia dibuktikan salah....Takat ni jerlah...Malas nak coret panjang2...





Omu_rice
Post a Comment

Ratings and Recommendations by outbrain