Sudah menjalankan kewajipan

Assalamualaikum dan Salam Sejahatera,

Update n3 untuk hari ni tapi cite pasal kejadian semalam....leh tak???? leh jer...(^_^)....pagi2 cam ni moh ler kita senyum....senyum....senyum.....awww...comelnyer....tagline dj rez...kat THR.....hehehe....rasanyerlah.....dah lama tak dengar radio THR...huhuhu....rindu lak......OK, Omu nak cite ni....nak gtau ni...semalam....kampus Omu ada hari mengundi....mengundi untuk perwakilan pelajar....rasanyer majoriti U di Malaysia pun buat perkara yang sama....bezanyer cepat atau lambat....tol tak????

Semalam, Omu mengundi pagi rasanyer dalam kol 9pg.....Jadi tak ramai sangat umat2 masa tu....Omu mengundi budak kos Omulah.....Tapi yang tak syok nyer...tak de lelaki...huhuhuhu....semua pempuan....Jadi Omu pilih yang budak degree sorang dan sorang budak diploma yang paling banyak gambar dia bertempek kat kaki lima....hehehe....memang tak bagus kan....tapi nak wat caner...masa menifesto tu...Omu tak de....sibuk ada kerja nak kene ciapkan....

Hurm, bagi Omu mengundi ni bagus sangat....sebab kita boleh pilih orang yang layak untuk menjadi wakil kita....tapi yang paling lawaknyer...Omu belum daftar mengundi lagi....hhuhuhu...nape yek???? tah lah....sebab ramai lagi yang tak daftar...daftar untuk yang betul2nya....apalagi nak gtau yek...owh, pasal ketuat tu....masih belum lagi menunjukkan tanda2 yang baik....huhuhu....klah...daaaa.





LogaMaya
Post a Comment

Ratings and Recommendations by outbrain