Sessi luahan hati yang tengah sakit

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Omu nak ngadu ni.....dengarlah...dengarlah...tak tahu nak luahkan kat sape lagi....dengar yea....Omu nak bagitau ni, sejak pagi tadi perut Omu sakitlah...asyik cirit birit jer...Omu tak tahan lah....tak obat ker nak reda kan kesakitan ni....Omu tak nak makan pil chek teck aun...tahlah orang kata bahan dia tak elok untuk orang Islam....sekarang ni Omu tengah menahan kesakitan perut Omu ni...Kerja Omu pun tak buat lagi...ker, korang nak bantu Omu buat assignmnet...dan Omu tidur jer...hehehe....

bukan takat sakit perut jer...tapi hati tengah luka ni, luka sebab kawan...hurm, memang payah nak jumpa kawan yang terbaik untuk kitakan...Omu ngaku bila jumpa kawan baik, Omu tak layan baik2 sebab tu dia tinggalkan Omu....tapi tak pela....bagus jugak kurang2nyer...Omu tak perlu g majlis kawen dia...hehehe....hurm tah pape Omu nikan....Korang nak tahu, Omu deaktivate FB Omu....sebab Omu dah kecewa dengan FB....macam Omu kata , ada kawan tapi macam hampas gas....bodoh...stupid....hurm,  bukan kawan Omu yea....but Omu ni yang bodoh sebab terlalu mengikut perasaan tah pape ni....Korang watpe hari ni yek....Omu nak gitau yang hari ni Omu tengah sakit perut...hehehe....daaaa...







LogaMaya
Post a Comment

Ratings and Recommendations by outbrain