Mulutku masin????

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Omu nak mengadu ni, Omu rasa bersalah sangat. Petang tadi Omu col kawan baik Omu, tapi adik dia yang angkat. Omu borak2 kosong sambil buat lawak pasal akak ipar kawan Omu ni. Akak ipar dia masuk wad sebab sakit jantung dalam masa sama dia mengandung. Jadi akak ipar dia bersalin dengan kandungan baby 6bulan. Kiranya baby itu, dalam inkubatorlah. Tak salah Omu.

Jadi Omu usik2lah abang dia boleh kawen lainlah bila akak ipar dia meninggal nanti. Yelah, alasan Omu sebab sakit jantung kejap je hidup. Omu col ni dalam kol 6.30ptg. Memang niat gurau2 jer sebab Omu tensen sangat belajar hari ni. Ada kuiz pun tak leh jawab. Sedih sangat.

Pastu dalam col 10mlm, Omu col balik sebab nak borak dengan kawan baik Omu. Kali ni, memang kawan baik Omu angkat tapi die ngah sibuk2 bersiap sebab nak pergi spital akak ipar die meninggal! Ya Allah, tersentap hati jiwa raga Omu masa itu. Memang terkedulah. Moga rohnya di tempatkan di kalangan orang2 beriman. huhu.

p/s: salah aku ker????



LogaMaya
Post a Comment

Ratings and Recommendations by outbrain