Khurafat boleh download dah?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Semalam Omu tengok filem ni kat Megamall(kuantan). Ramai jugaklah tengok. Filem ni bolehlah bagi Omu sebab Omu ni penakut, bila bab rasa nak hantu keluar jer. Omu tutup mata,ahak memang tak syoklah. Omu tak sukalah nak tengok tapi nak wat caner "adik angkat" Omu nak tengok. Layanjerlah. Honestly, seram filem not my type. huh. Rugi duit aku!

Melihat jalan ceritanya Omu pikir bolehlah cuma yang tak syok hero mati???? Jadi??? masa bila die tobat??? Dan moral of the story??? tah lah. Tak pandai nak judgelah. hahaha. Tah pape jek. Satu lagikan masa Omu nak tengok filem ni, banyaknya orang. Yang paling best mak ayah tengok sekali, syok! tapi???? Nape bawak budak kecik sekali???? nape???? tak sesuailah. Tambah lak hantu die memang night marelah. hah!!! yelah tu, Omu tak tengok sangat hantunya. Pastu bila bab2 bunyi2, ingat ada budak nangis dalam filem itu rupanya anak kecik mana tah kat panggung tu nangis. Potong stim tol. hahaha.


Yang kelakarnya, budak sebelah "adik angkat" Omu ni bising gamban. Time keluar tanyalah. Kapel ker bising memanjang jer. Rupanya budak laki ngan budak laki. Pergh banyak gak mulut, ingat pempuan jer banyak cakap. Dalam wayang leh pulak cakap2, memang tak syok lah. Tambah lak seram.....Sape2 lom tengok, tengoklah..

p/s : nak download silalah ker http://www.wisernet.org memang gempak giler gambar...cantik dan layan abislah.....

LogaMaya
Post a Comment

Ratings and Recommendations by outbrain