Esok balik rumah lah (^_^)

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

kedamaian seperti deruan ombak

Yosh!!! Omu nak gtau ni...Esok Omu balik rumah...wah dah sebulan tau Omu tak balik rumah....dan sebulan jugak Omu tak makan nasi....hebat tak???? Hebat celah mana tah lah....Omu kan dah gtau dulu2, Omu ngah diet nak kuwuskan badan.....Nak tau tak sebab ape???? Sebab tahun lepas ade orang masuk minang Omu....Bakal mak mentua Omu kata badan Omu ni besar...tak sesuai ngan anak laki dia.....Pastu dia wat deal supaya Omu kuwuskan badan dan kawen ngan anak dia......So, ceritanya sebab tu Omu kuwuskan badan..."trust me, masa bila lak Omu nak kawennya...celah mana lak mak mentua wat deal camtu....Omu just joking k"......Omu diet sebab Omu kecewa ngan diri Omu...kecewa sangat....sangat2...

Omu tak baca pulak berita hari ni...so nak komen pasal berita menarik tak dapatlah.....Owh, sebenarnya tadi masa kelas MAF 640...lecturer Omu duk puji2 Omu.....".trust me lagi, Omu tak suka orang puji Omu."...puji memuji bukan perkara baik bagi Omu....terasa bangga? tipulah kalau tak de kan....tapi percayalah pujian kadang2 menjatuhkan diri sendiri....Itu pendapat Omulah....

p/s: thanks to silent reader datang bertandang even sekejap.......





LogaMaya
Post a Comment

Ratings and Recommendations by outbrain