Letih berkawan dengan orang yang suka marah2 kat kita..

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

N3 kali ini agak emosional sikit. Aku peliklah dengan sorang minah ni. Senang2 jer aku kene marah. Korang pernah tak kalau dengan member korang tengking2. Ayat memang memerangkap jiwa...melukakan hati...Memang orang bercinta ni suka marah2 orang ker? Kenapa cukup senang dia meninggikan suara kat aku? Salah aku ker tak paham bahasa? Aku ade mintak dengan die, sampai sekarang tak bagi2. Kenapa?

Die kata sibuk tapi kalau dah member baik mintak tak kan susah nak tunaikan. Aku walau payah mana aku tetap akan tunaikan lebih2 lagi dengan orang yang aku rapat. Sikap kawan aku ni buat hati terluka hiris bukan tu jer macam kene bom! Sakit nyer. Dah la tak sokong aku langsung berblog. Dia kata die benci blog. Dah tu aku nak cari sape nak support aku.

Nasib baik ade rakan2 blogger yang sanggup singgah sini nak baca cerita aku ni. Aku rasa mungkin kerana aku terlalu lama berkawan jadi die dah masak dengan perangai aku lalu senang2 untuk die menengking aku. BTW, die muda setahun dari aku. Langsung tak rasa hormatkan. Pernah kawan kelas aku terdengar perbualan aku kat tepon, abis col, die tanya aku. Cakap dengan adik ker? Kasar jer ayat. Aku katalah dengan member. Die terkejut sebab kasar sangat kata2 aku. Hurm, tahlah. Dah bosan kot berkawan dengan aku yang banyak songgeh.

p/s : Jangan sampai aku langsung tak jejak majlis kawen die sudah. Behave yourself, kawanku!


LogaMaya
Post a Comment

Ratings and Recommendations by outbrain