Azam tahun baru?

Assalamualaikum dan Salam sejahtera,

Yosh!!!!!!! Semalam Omu baru abes tengok Gokusen 3. Punyalah lamakan citer tu. Baru nak abis tengok. Bukan ape, Omu ni bukan minat sangat nak menatap lama2 drama2 ni. Juling mata I. Tak Tahan U.... Lagipun bapak Omu tu tak boleh tengok anak2 die dari U bawak balik cerita2 untuk adik2. Rosak adik2, hah!. Nak wat caner, dah dunia zaman sekarang macam ni. Lagipun bukan tengok cerita teruk2, ada pengajaran per. Konon nyerlah.

Gokusen kalau bab atok die bagi nasihat, tu yang bagus. Kalau down, dengar nasihat atok Yankumi pasti bersemangat balik. hahaha. Jadi untuk azam tahun 2011, Omu nak ????? Tah la. Tak tahu nak azam ape? Sebab tak pernah tercapai hasrat hati ni, memang sakitlah..... Tapikan azam perlu ade, pahtu baru ade dorongan yang kuat untuk mencapai azam tu. Betul tak? Betul.....

Azam Omu supaya Omu jadi budak paling baik di mata Allah. Hurm....senang ker tak yea? Nak jadi baik? Baik? Dari segi macam mana yek? Baik perangai ker?  Baik rupa paras ker? Baik bentuk badan ker? Baik amalan ker? Hurm....???????

p/s ; azam korang tahun 2011?


LogaMaya
Post a Comment

Ratings and Recommendations by outbrain