Tanda- tanda stress melalui sikap/tingkahlaku/tabiat

Kali ni aku nak sambung tanda2 stress melalui sikap yang korang pamerkan. Tanda2 ni aku dapat dari pembacaa aku terhadap sebuah buku yang lama punyer. Aku pun xtahu sape punyer buku tu. Jadi meh la kita sama2 baca yek..

Antara nyer :
  • Merokok berlebihan
  • Minum arak berlebihan
  • Mengelak untuk bersosial banyak bersendirian
  • Tarik-tarik rambut tak pun main-main rambut
  • Mengigit jari
  • Melakukan kerja tanpa penghabisan yang sempurna
  • Memandu/bercakap agak agresif
Itu lah antara nyer, disebabkan buku tu buku dari oversea jadi ade lah arak nyer. Hurm, korang lak camner ade penambahan pasal sikap yang korang tertonjol masa ko stress ni. Meh ler kita kongsi2 tanda2 nyer,
Post a Comment

Ratings and Recommendations by outbrain