Pengalaman Makan tengahari.

Hari raya kedua pasti masih lagi terasa kehangatan raya nya. Ak sekeluarga balik la rumah sebelah bapa ak. Kami bertolak pagi dengan alas kan perut dengan air kopi. Masa beberapa jam nak sampai tengahari agak nya dalam pukul 12.35, kami dah mula kelaparan. Ak pun bagi la cadangan berhenti la mana2 kedai makan. Asal kan perut ni penuh dan xberbunyi.huhu...
Sampai la kami di sebuah kedai makan yang sederhana hiasan nya...hahaha...Kami order la sup tulang campur daging sebab kami pikir tulang pasti memang bagi tulang jer. Yang buat kami kecewa nya, tu bukan sup tulang tapi tah apa sup la....siap ada kobis.dah la garam letak kat bawah sekali. Pelik la, kenape ada pekedai buat camtu, ada sape2 boleh bagi idea kenape sup nya ada kobis, garam di bahagian bawah.
Post a Comment

Ratings and Recommendations by outbrain