Download Syurgamu Ramadhan

Kali ini ambo nak bagitau yang episod semalam di mana Marlia dan Budi meninggal telah menyentuh hati kecik ambo. Sedih sayu hati bila tengok nasib dorang. ambo takut sangat kalau ambo jadi camtu, masa ambo kecik2 dulu ambo selalu pikir camtu. Tapi alhamdulillah sampai sekarang kami sekeluarga masih bersatu.


Tapi kan semua tu sementara, kita sebagai makhluk Allah akhir nye akan mati jua. ambo selalu berdoa supaya ambo mati dalam bulan yang baik, hari yang baik, keadaan yang baik. Insyallah. Kepada korang yang xde masa nak tengok cite ni. Korang boleh lah download kat mane2 blog. Sebab cite ni sangat bagus masa pose ni.hehehe. Ambo mintak maaf la pada korang yang mungkin nak tau ambo ni sape. Ambo hanya manusia biasa yang selalu buat silap dan berusaha untuk mengumpul pahala.
Post a Comment

Ratings and Recommendations by outbrain